Întrebări frecvente

Când și cum primesc comanda mea?

 Informații despre expediere, livrare și costuri găsiți în detaliu aici.

 

Politica de confidențialitate

 Citiți mai multe despre cum colectam, folosim și transmitem datele personale ale clienților noștri aici.

 

Termeni și condiții

 Găsiți informații detaliate privind termenii și condițiile aici.

 

Pot să devin distribuitor sau să vând în magazinul meu produsele?

Sigur că da, contactați-ne pentru informații, telefonic, prin email sau rubrica de conacte.

 

Aș folosi produsele în salonul/atelierul meu. Ce reducere primesc?

Pentru producători și profesioniști asigurăm condiții avantajoase de colaborare. Vă rugăm să ne contactați telefonic, prin email sau rubrica de contacte.

 

Expediați coletele prin poșta Română?

Nu lucrăm momentan cu Poșta Română.

 

Aveți un magazin unde putem face cumpărături?

 Da, ne găsiți la Vivo Cluj, strada Avram Iancu 492-500.

 

Cum primesc un certificat de conformitate pentru produsele comandate?

 Puteți solicita acest document atunci când efectuați comanda (la notă comandă sau prin email) și va fi anexat la factură. Dacă este solicitat după expedierea comenzii, documentul se va trimite prin email.

 

Cum pot returna un produs?

 Returnările de produs necesită un număr de autorizare. Trebuie să apelați la Suport clienți pentru a primi instrucțiunile de returnare. Citiți detalii privind politica de retur aici.

 

Care este comanda minimă?

 Nu există comandă minimă.

 

În cât timp onorați comenzile?

 Timpul de procesare poate varia ușor în funcție de sezon, dar în majoritatea cazurilor, comanda primită în zilele lucrătoare este supusă prelucrării în câteva ore. În general, comenzile sunt onorate în 1-2 zile lucrătoare. Poate fi nevoie de până la 5 zile lucrătoare pentru procesarea comenzilor în anumite perioade, dar și atunci când comanda conține produse la comandă specială.

 

Pot modifica o comandă pe care am efectuat-o?

 Comanda poate fi modificată în dependență de statutul ei.

 

Cum pot renunța la o comandă pe care am efectuat-o?

În funcție de statusul comenzii, renunțarea la comandă se poate face în condițiile detaliate aici.

 

Cum funcționează returnările de produse?

 Persoanele au dreptul legal de a returna produse, în condițiile prezentate aici.

 

Aveți prețuri mici la multe produse. Asta nu înseamnă că au calitate slabă?

 Produsele noastre sunt aprovizionate de la producător sau distribuitorul direct al acestuia, în cantități mari, negociind cele mai bune prețuri. Structura noastră de prețuri de vânzare este bazat pe un adaos comercial onest și nu conține următoarele costuri: ambalaj scump sau suplimentar, adaosul intermediarilor, reclamă convențională, taxă de raft sau de plasare în magazine, cheltuieli la expoziții și târguri, cheltuieli cu deplasările și agenții de vânzări. În plus, procedurile noastre interne, inclusiv cele de ambalare și coletare sunt optimizate astfel încât să fie eliminate o serie de alte cheltuieli.


Nu ați găsit informația de care aveți nevoie?

 Vă stăm la dispoziție telefonic sau prin email sau ne puteți lăsa un mesaj la rubrica de contacte.